سه شنبه های مهدوی

سه شنبه هایی که به خیر میگذرد…

درباره سه شنبه های مهدوی

حرکتی خودجوش و اجتماعی است که برای یادآوری عزیزترینی که در این دل مشغولی های زندگی شده است غریب ترین، طرح ریزی شده تا شاید با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه گردد.

 

باشد که این تلاش ما مورد رضایت حضرت ولیعصر عجل الله قرار گیرد و ان شاءالله با ایجاد جامعه مهدوی زمینه ساز ظهور حضرت باشیم.

الگوی سه شنبه های مهدوی از کجا شکل گرفت؟

ما میخواهیم با استفاده از الگوهایی مانند واقعه پیاده روی اربعین حسینی و اردوهای جهادی که شاید بتوان اینان را از تجلی های زندگی مهدوی در عصر ظهور دانست، و از آن به مانوری برای تمرین این سبک زندگی یاد کرد الگو گیری نموده و آن را در زندگی روزمره نیز استمرار دهیم .با این کار میتوان سایر اقشار جامعه که شاید برخورد نزدیکی با این جلوه از سبک زندگی نداشته باشند نیز از توفیقات آن بهره مند شده و با این سبک زندگی آشنا گردند.

نحوه شرکت در سه شنبه های مهدوی چگونه است؟

شعار ما این است که هر کس با هر توانی میتواند خدمتی به مردم ارائه دهد و این خدمات را نذر سلامتی امام زمان عجل الله کنند.
ساده ترین و ابتدایی ترین این خدمات میتواند پذیراییی از مردم باشد.
فکر کنید در یک روز گرم تابستانی از خیابانی عبور میکنید چیزی که شاید در رویایتان طلب کنید یک لیوان شربت خنک و یا یه ظرف هندوانه است! همان زمان شخصی به شما شربت یا هندوانه تعارف میکند و میگوید این نذر سلامتی امام زمان (عج) هست و یا در یک روز سرد زمستان با یک لیوان چای داغ و یا یک ظرف لبو از شما پذیرایی شود ویا شخصی شاخه گلی از طرف امام عصر (عج) به شما هدیه دهد و یا حتی سوار بر تاکسی شدید و در هنگامه محاسبه کرایه راننده به شما میگوید که این سفر شما نذر سلامتی امام زمان (عج) بوده است.
حال بیاندیشید این کار چقدر میتواند تاثیر گذار باشد در یادآوری عزیزترینی که در دغدغه های زندگی شده است غریب ترین…

با چه تخصص های دیگری می توان در این حرکت سهیم بود؟

البته این موضوع به پذیرایی منحصر نمیشود بلکه میتوان گفت هر کس با هر توانی میتواند خدمتی ارائه دهد که از نمونه خدمات اراِئه شده دراین کمپین میتوان به ویزیت رایگان پزشکان ، اهدای شاخه گل ، واکس صلواتی ، برنامه برای قشر کودک ، ارائه تخفیف توسط کسبه و همینطور ارائه خدمات رایگان حمل و نقل شهری و … اشاره کرد.